NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTORA ZESPOŁU WSPOMAGAJĄCEGO
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W TURKU PROWADZI NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTORA DO SPRAW PROWADZENIA GOSPODARKI MATERIALNO -TECHNICZNEJ, TRANSPORTOWEJ I ZAOPATRZENIOWEJ ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY.
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- prowadzenie ewidencji oraz zgłaszenia potrzeb jednostki na materiały, sprzęty techniki policyjnej, wyposażenia specjalnego.
- prowadzenie ewidencji magazynowo-mateiałowej magazynu
- prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką transportową jednostki
- nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym powierzonego w użytku majątku
- naprawy pojazdów służbowych zgodnie z zawartymi umowami
- wystawianie i rozliczanie książek kontroli pojazdów
- wydawanie upoważnień i zaświadczeń do prowadzenia pojazdów służbowych
- rozliczanie faktur wystwionych przez biegłych sądowych, prowadzenie stosownej ewidencji w tym zakresie
organizacja bieżących napraw i remontów w KPP w Turku oraz jednostkach podległych
POTRZEBNE CI BĘDĄ (WYMAGANIA NIEZBĘDNE):
- Wykształcenie: wyższe
- Staż pracy co najmniej 3 lata w jednostkach administracji publicznej
- upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o zgodzie na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (WYMAGANIA DODATKOWE):
- Wykształcenie: wyższe finanse
- Staż pracy co najmniej 2 lata pracy w obszarze finansów i zaopatrzenia
- dobra znajomość pakiet MS Office
CO OFERUJEMY:
- wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 4967,95 zł brutto
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
DOSTĘPNOŚĆ:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
WARUNKI PRACY:
- Praca administracyjno - biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, praca w systemie jednozmianowym od 7:30 do 15:30.
DODATKOWE INFORMACJE:
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE):
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzenie danych do celów rekrutacji
- kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniajaćego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOŁĄCZ JEŚLI POSIADASZ (DOKUMENTY DODATKOWE):
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- świadectwa pracy
APLIKUJ:
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 149356"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Turku
ul. Legionów 3
62-700 Turek
ul. Legionów 3
62-700 Turek
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 77 37 325
47 77 37 326
47 77 37 326
- Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2025
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowa Policji w Turku tel. 47 77 37 210
- Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 47 77 37 320
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Turku
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Pliki do pobrania
-
owiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej-pdf-177kb
Data publikacji 11.03.2025 08:00(pdf 177.48 KB)